2014. július 14., hétfő

NYÁRI HOLMIK: Balea testápoló olaj, essence all about matt! fixing kompakt púder, hajpánt

Kedvesek!

Hosszú évekig kezdetleges shopaholic voltam, de jött a válság, és megtanultam kezelni ezt a problémát. Azonban mostanában, pontosabban ma döbbentem rá, hogy sunyin visszatért régi mániám... de már specifikusabbá vált. Konkrétan drogéria specifikus lett, tehát most rehabra kell mennem, és egy jó ideig nem közelíthetek meg semmilyen drogériát! Kiadásaim jelentősen csökkentek, mióta nagyjából csak turkálóba járok, meg leárazásokkor vásárolok sima üzletekben, viszont ez a drogéria dolog - kupon ide vagy oda - drága mulatság.

Most egy DM-be tévedtem be, és bár vettünk otthonra pár dolgot, mégis az én mütyűrjeimnek köszönhetően fizettem a kasszánál megint 5000 Ft környékén. Mondjuk tény, hogy tök random vásároltam két (na, jó három) nyári must have holmit, amire ezer éve be akartam már ruházni. Összességében tehát bűntudatom van, de mégis nagyon örülök mindennek! (Próbálok nem arra gondolni, hogy a Rossmannban mennyivel olcsóbban megúsztam volna...)


Az első dolog két darab, dupla pántos, egyszerű fekete gumis hajpánt. Évek óta vágyom rá, és most végre úgy döntöttem, hogy nem érdekel hol tudok olcsóbbat venni, nem bírom tovább nélküle! Meg is vettem, a két hajpánt 680 Ft volt. Azért is örülök ennek, mert csomó frizurát kinéztem már, amihez ilyen hajpánt kell, és a szombati diplomaosztómra most már meg is valósíthatom az egyik ilyen laza, de elegáns hajviseletet. 


A második dolog, amit vettem, egy testápoló olaj. Igen, a The Body Shop ihletésére, viszont pont negyed- vagy ötödannyiért, tehát 900 Ft a 150ml-es kiszerelés. Két fajta volt egy kókuszos-vaníliás illatú, meg amit én vettem a sima 4in1 verzió. Ez egy Balea termék, és a következőket ígéri a leírás: striák ápolása, megelőzése; száraz bőr ápolása; bőr feszesítése és hidratálása; gyors felszívódás zsírós utóhatás nélkül. Van benne jojoba olaj, homoktövis olaj, körömvirág- és kamilla kivonat.

A striákat miért kell ápolni? Mármint mindenki a pokol legmélyebb bugyrára kívánja őket, nem hogy még ápolgatná is. Lehet, hogy a fordítás rossz, de én nem ápolnám őket, hanem mondjuk halványítanám, nem? Ez egy részletkérdés különben. 
Maga a termék nagyon kellemes illatú, valamiért a szilvás gombócra emlékeztet. Valószínűleg semmi köze a terméknek a szilvához, mégis valami olyasmi illatot vélek felfedezni benne. 
A zsíros, olajos hatás, ami állítólag nincs, na, hát az van. Két órája kentem be a lábam és nem tudom keresztbe tenni még mindig, mert lecsúszik egyik a másikról. És minden beleragad, lenn voltam a kertben, és tele lett fűszálakkal az egész vádlim.  
Lehet, ha nedves bőrre viszem fel, ahogy kell, és kevesebbet, akkor jobb a helyzet, de azért mégiscsak nem járja ez így. Azt el sem merem képzelni, ha az egész testemen bekenném, majd elindulnék, és mondjuk lenne kint egy kellemes 35 fok. Szerintem olajcsíkot húznék magam után... 

Szóval Hölgyek, ezzel a termékkel vigyázzatok, mert első próbálásra engem nem győzött meg. De a fényes lábakért mindent! Majd még kutatom azért a különböző olajokat a fényes láb érdekében. A következő szerintem a Garnier Ultimate Beauty Oil lesz, amiről eddig minden beauty oldalon ódákat zengtek a termék tesztelői. Ez borsosabb áron szerezhető be, azért se ezt vettem ma meg. Ehhez mindenképp várni fogok valamilyen kuponra :)

A harmadik termék viszont egy álom. Nagyon, nagyon, nagyon régóta, sőt, még annál is régebben szeretnék egy színtelen, mattító, fixáló púdert. Ma valami carpe diem uralkodhatott rajtam, hogy ezt is beszereztem, de már most áldom érte az eszemet. Az essence all about matt! fixing kompakt púdert vettem meg, ami egy sima fehér színű púder, átlátszó műanyag csomagolásban, piros felirattal. Maga a púder fehér, por állagú, az arcra feltéve teljesen láthatatlan. Az illata elég enyhe, ha nagyon akarom, akkor érzem, de akkor finom, tökéletes. Viszont mattít, tartós, és úristen de zseniális, és mennyire örülök én ennek!!!  Négy órája tettem fel BB krémes, kifényesedett bőrömre, és azóta meg sem mozdult. Minden matt és szuper, én pedig boldog vagyok! 


Rákerestem, és máshol is azt olvastam, hogy ez a kis majomság tartós, maximum egyszer kell frissíteni napközben, és minden zsírosabb bőrű Hölgy legjobb barátja. Nagyon örülök neki, rajongok, ámuldozok, és mindenhova magammal fogom vinni, veszek belőle egy kartonnyit, hogy életem végéig legyen belőle! 
Különben 1000 Ft-ba kerül teljes áron, ezt nyilván mindenféle kuponokkal lehet csökkenteni, de még így is szerintem abszolút megéri.

A púder feledteti az olaj miatti rossz érzésemet, a hajpántok meg szimplán hasznosak és királyak. A púder beszerzését minden zsírosabb, hamar fényesedő bőrű Hölgynek ajánlom, javaslom, tényleg szuper!

Hölgyek, a shopaholicságomról jut eszembe, 50% kedvezmény van a darabos HÁDÁkban, nézzetek utána, én holnap megyek :)



csók!
                   bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése