2014. június 26., csütörtök

TESZT: LUSH Snow showers tusfürdőzselé

Kedvesek!

Lomtalanítás volt nálunk a hetekben, és ilyenkor a családban először egymás közt átfutjuk a kidobásra szánt dolgokat, hátha valakinek szüksége lehet valamire. Unokatesóméknál legnagyobb meglepetésemre találtam egy olyan dolgot, ami kozmetikai termék, semmi baja, ráadásul izgalmas is, úgyhogy elhoztam.

Először azt hittem, hogy romlott, azért dobta ki unokanővérem, majd elolvastam a tégelyt, és rá kellett jönnöm, hogy bizony, ennek semmi baja, ennek furának kell lennie. A LUSH Snow showers tusfürdőzseléjéről fogok Nektek ma beszámolni :)


A LUSH régóta tanyázik már kis országunkban, és mindenki ismeri azt az érzést, amikor elsétál egy boltjuk előtt, és beleütközik a tömény illatfelhőbe, ami árad ki az üzletből. Van, akit ez rosszul érint, és nem kap levegőt, de én mindig szerettem ezt a tömény illatfelhőt, mindig mosolygok, mikor a Jászai Mari téren várom a villamost, és az üzlettől messze is érezni lehet a LUSH-t.


A márka története a The Body Shophoz hasonlóan Angliába nyúlik vissza, és össze is köthető a két márka egymással, de ez annyira nem fontos. A környezetbarát gyártási folyamat, a állatkísérlet mentesség, a természetes alapanyagok felhasználása, sőt, még az öntartósító módszerek is a LUSH termékek jellemzői közé tartoznak. Úgy tűnik mostanság szimpatizálok ezekkel a természetesebb kozmetikumokkal, mint a The Body Shop, az Yves Rocher vagy éppen a LUSH. Emellett mindenféle kreatívság és izgalmasabbnál izgalmasabb alapanyagok, illatok találhatóak meg, ha a termékeik között böngészünk.

Unokanővérem lepett meg először egy LUSH szőke hajra való samponszappannal, majd egy sima szappannal, és imádtam az illatukat. Mikor Svájcban meglátogattam, akkor a rágógumis, szuper édes, rózsaszín tusfürdőjével (Yummy yummy yummy) is megismerkedhettem. Mindig is odáig voltam a LUSH termékekért, de nem nagyon szereztem be soha semmit magamtól. Ez most sem változott a ki "kukázásom" által.

Szkeptikus voltam eleinte, mert lejárati dátumot nem találtam rajta, lehet, hogy már említettem, ezek a szavatossági dolgok a gyengéim a kozmetikumoknál. Addig szoktam valamit használni, amíg feltűnő minőségváltozás nem következik be nála, vagy nálam. Ergo, amíg nem büdös, fura, nem leszek kiütéses, nem fáj semmim, addig használni szoktam a dolgokat. Persze, vannak olyan krémeim, amik évek óta a polcon állnak, de már nem merném használni egyiket se, de nincs szívem kidobni őket.

Ez a LUSH tusolózselé olyan, mint az amerikai filmekből ismerős gyümölcszselék, amit a menzán és a kórházban a szereplők elé tesznek. Teljes mértékben emberi fogyasztásra alkalmatlannak néznek ki, mégis ez a fura textúra mindannyiunkat az ételekre emlékeztet, nem tusfürdőre.


A Snow shower egy teljesen fehér kis zselé kupac, ami darabokban, vagy egészben is használható fürdésnél. Eleinte darabokban próbáltam használni, de elég hamar elfogyna, mert a kis darabok 3/4-e végül a lefolyóban köt ki. Így azt javaslom, aki ilyenhez jut, hogy ragadja meg az egész "tömböt", és használja úgy, mint egy sima szappant. Sokkal óvatosabban kell bánni vele, mert szökik. Amúgy a leírása szerint lehet felmelegítve, lefagyasztva, vagy szobahőmérsékletek is használni. Engem a lefagyasztás izgat, mindjárt bedobom a mélyhűtőbe, és este akkor már fagyos lesz a fürdés!



Viszont nagyon jól habosodik, és az én bőröm abszolút értékeli, sokkal selymesebbnek érzem, nem szárít, és szuper illatos leszek tőle. Múltkor azon gondolkodtam, hogy egy mesebeli unikornisnak lehet olyasmi illata, mint nekem, mikor ezt használom. Úgyhogy az illatát nem tudom meghatározni, esetleg a klasszik LUSH illat és az unikornis illat jöhet szóba, de egyikkel se segítek sokat azoknak, akik nem ismerik a márkát... vagy az unikornisokat. (Amúgy narancs és konyak illatot vizionáltak bele a LUSH készítők, de én ezt nem fedezem fel. Lehet, hogy bennem is konyaknak kéne lennie, hogy érezzem).


Nagyon szeretem ezt a kis majomságot, a praktikum semmilyen szinten nem található meg benne, de szerintem annyira jópofa, finom illatú és a bőrömnek is jó, hogy el fogom használni az egészet. A magyar LUSH honlapon két zselét találtam, 240g kiszerelésben, a Sweetie pie és a Whoosh fantázianéven. Előbbi cseresznye és kókuszdió, utóbbi pedig citrom, grapefruit, lime, rozmaring és más illóolajok felhasználásával készül. A Sweetie pie 2990 Ft, a Whoosh pedig 3150 Ft. Elég borsos... az enyém mondjuk 100g, tehát sokkal kisebb, de elég lassan fogy, ha egyben használom, majd kiderül mikor lesz elegen az ugráló zseléből a kádban.





Ha egy kis játékot akartok csempészni a mindennapi rutinba, akkor érdemes szerezni egy ilyet. Magamtól nem vettem volna meg, de így a "kukás" szerzeményemnek duplán örülök. Egyáltalán nem tudtam az ilyen szappanok létezéséről, de király, hogy van. A végén lehet, hogy annyira megszeretem, hogy venni fogok majd utánpótlást belőle.

Ja, az utolsó pár bekezdést nem engedte sorkizártra tenni, elnézéseteket kérem, néha nem engedelmeskedik nekem a kibertér. 

Hölgyek, mit szólnátok egy ilyen újításhoz a zuhanyzóban?


csók!
            bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése