2014. április 27., vasárnap

IKON: Elie Saab

Kedvesek!

A tavaszi hangulatot szépséges ruhakölteményekkel igyekszem belopni a kis világotokba ma. Kedvenc divattervezőmről szólok pár szót, és ahogy az előző IKON résznél, most is inkább a képek fognak helyettem beszélni.

Elie Saab nagyjából 14 éves koromban került a látóterembe, mégpedig elég érdekes módon. Akkoriban volt egy fashion csatorna a TV-ben, ahol éjjel-nappal divatbemutatók voltak. Mivel szuperlányos lány voltam mindig is, nem meglepő, hogy órákig voltam képes bámulni a szebbnél szebb ruhákat. Ott ismertem meg Elie Saab ruháit.

A tervező a fantasztikus Dita von Teese-szel
Annyira klasszikus haute couture ruhákat mutatott, és mutat be, hogy az szerintem zseniális. Semmi sallang, semmi felesleges díszítés, nincsenek bonyolult vonalak vagy fazonok. Egyszerű, letisztult, eszméletlenül nőies, könnyed és friss ruhákat lehet látni, minden egyes bemutatóján. A klasszikus szépség, amit a divatguru ruhái képviselnek, a híres hölgyek tetszését is elnyerte. Igyekeztem olyan hollywoodi sztárokat egy csokorba gyűjteni, akiket egyébként is szeretek. Különben Rahel McAdams ruhája a kedvencem ezek közül:

Amy Adams, Mila Kunis, Angelina Jolie, Rachel McAdams, Scarlett Johansson, Emma Roberts, Emma Watson, Gwyneth Paltrow, Marcia Cross, Emma Stone és Mia Wasikowska

A letisztultság mellett azt szeretem még, hogy a houte couture darabok is hordhatóak. Semmiféle extrémitás nincsen bennük, bármelyik vörösszőnyeges eseményen meg lehet bennük jelenni, anélkül, hogy közfelháborodást keltene a nagy szabadon hagyott bőrfelület, a túl mély kivágás, a rikító szín vagy a fura fazon. A 2014-es tavaszi-nyári kollekcióból fogok képeket beilleszteni, de mindenképp érdemes rákeresnetek korábbi ruháira is, nem fogtok csalódni. 

Haute Couture 2014 spring-summer

A ready-to-wear kollekció bármelyik hétköznapi ruhaüzlet darabjai közé is beillene, de közben megőrzi az Elies Saab stílusjegyeket, és a 2014-es darabok is tökéletesen mutatják ezt. Három favoritot tettem be, de nem csak nekem tetszettek ezek a ready-towear darabok, Julia Roberts is ezek közül választott egyet egy díjátadóra.

Ready-to-wear 2014 spring-summer

Nektek ki a kedvenc divattervezőtök? Ismertétek Elie Saab kollekcióit?


A mai naphoz hasonló ragyogó kedvet kívánok Mindenkinek!
csók!
             bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése